Sah-Mat
http://sahmat.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 İleri>>
Cevapla
mutt

guzel olcak guzeeel...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 22 Nisan 2006 9:45 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
seekdestroy

BULDUM ARABESK-ROCK:p:p:p
Bu mesajın yazıldığı tarih : 21 Nisan 2006 1:39 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mutt

taam jimi yok.. metallica yok hardcore yok onun dsinda bise yapcaz:)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Nisan 2006 6:30 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
seekdestroy

olur bunu aklımda tutarım tolga abi . . .
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Nisan 2006 4:30 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Bulutsuzluk

Merhaba  

Sistemlerinizde mevcut siteniz dahilinde grubun forum sayfası incelenmiş . Forum kuralları dahilinde gereken işlemler yapılmış. Forum kurallarına aykırı (mevcut) durumlar giderilmiştir.

Forumlarda etik forum kurallarına aykırı yazılar mevcut olduğunda ilgili site editörlerine bunun bildirimini yapabilirsiniz saygılar ..

Bulutsuzluk /Forum Editörü
Anatolianrock.com ...
Bu mesajın yazıldığı tarih : 20 Nisan 2006 1:06 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
shootmeagain

ya kardeşim akıl var mantık var!yani bu grup sizce jimmy falan çalarmı?yani göz var nizam var bizde hiç jimmy çalıcakmışız gibi izlenim gördünmü..adı bile geçmedi herifin..olsa olsa alternatif ve hardrock çalarız..
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Nisan 2006 11:06 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
mutt

oncelikle cagataycim bence grup kiyaslamasi yapmamalisin..
cover konusunda yardmci olman guzel eywalla ama biraz sorun yasiyoruz sarki secerken.. ornegin ben metallica calmak istemem caglar da jimmy calmak istemez.. bole bi durum war.. bunu cozer cozmez baslicaz olaya da.. ne zaman bakalm :S
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Nisan 2006 6:54 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
seekdestroy

yaw çok kafa ütülüorum ama aklıma bir tane daha geldi:D yaw aslında çok ünlü bir grup değil ama türkrockda(bana göre)) en iyi 2gruptan bir tanesi (biri siz biri o:D)
o biyy yıldız
o biyy rock grubu
o biyy bilge:D
o biyy direk
o biyy direc-T  . . .
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Nisan 2006 12:38 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
seekdestroy

yaw aklıma geldikçe söleyim mesela çok sevdiğim gruplardan olan 3doors down süperdir rhcp olabilir guns ’n roses olabilir guano apes var sonra  nirvana olabilir(emrah abi sölersin inanıyorum!!) hoobastankden iyidir sum41dan herhangi parça veya coverladıkları how you remind me he bunu demişken nickelback olabilir yaw lp’den çalın dicem turntable gerekio:D biraz türkçeye dönersek aslında sizden daha kötü bi grup ama çilekeşden çalabilirsiniz::D yavuz çetin ve zardanadam:P:P:P sonra cover çok güzeldi resimdeki gözyaşları daha yetermi tolga abi :D:D
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Nisan 2006 11:16 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
seekdestroy

heee unutmuşum yaw himden de çalın "WİNGS A BUTTERFLY" MI NEYDİ YA GÜZEL PARÇA
Bu mesajın yazıldığı tarih : 19 Nisan 2006 11:07 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 İleri>>